Ny her, noen spørsmål ;)

Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Rekruttering og informasjon
Av Innlegg
Wrappfield
Menig
Menig

Ble Medlem: 19 Mar 2014

InnleggSkrevet: Lør Mar 22, 2014 1:51 pm    Tittel: Ny her, noen spørsmål ;) Svar med Sitat

Hei. Jeg er ny i Oslo og vil bli med å prøve airsoft. Jeg er 26 år og er student.
Jeg tenker å slenge meg med på et par spill utover våren. Very Happy

Jeg har et lite spørsmål anngående hastigheten på kuler. Jeg ser at det er en begrensning på 350fps. På esken på min rifle står det 362 fps.

Pleier slik fabrikk-specs å være noe unøyaktig? Jeg har ikke chronet børsa enda. Hvis den skyter for fort, hva er den beste måten å redusere hastigheten?

Et annet spørsmål; hvordan er det med transport til spillområdene? Jeg har desverre ikke bil enda. Går det buss? Eller er det mulighet for å sitte på hos noen?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
olaman
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 04 Sep 2008

InnleggSkrevet: Lør Mar 22, 2014 3:59 pm    Tittel: Svar med Sitat

FPSen er litt sånn hokuspokus.
Om du chroner over har du mulighet til å spille med semi og 20 meter sikkerhetsavstand, og så fikser du det til neste gang. Wink

Sjekk ut sidene våre! Wink
www.thenorsemansgear.com
www.facebook.com/Hestehovkompaniet
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Vis Innlegg fra:    Vis Forrige Tema : Vis Neste Tema  
Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Rekruttering og informasjon Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet