Jeg er ny og vet ikke hvor jeg kan spille

Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Rekruttering og informasjon
Av Innlegg
Brede01
Menig
Menig

Ble Medlem: 23 Des 2016

InnleggSkrevet: Fre Des 23, 2016 9:56 pm    Tittel: Jeg er ny og vet ikke hvor jeg kan spille Svar med Sitat

Mens du er her, hei! jeg er snart 16 og gleder meg til å begynne med airsoft. Jeg har googlet hardere enn noen gang før men finner så langt INGEN cqb haller i mitt omeråde (oslo fylke og litt utenfor). Er det noen som vet om noen haller? Eller små uteomeråder? Jeg har så langt bare en 300fps gasspistol (WE hicapa 5.1 dragon), og jeg tror ikke jeg tar 100 meters skuddet med den.

har du NOEN tips om sporten i det hele tatt så tar jeg dem gjerne imot
Palanco
Sersjant
Sersjant

Ble Medlem: 04 Jun 2008

InnleggSkrevet: Fre Des 30, 2016 1:24 am    Tittel: Svar med Sitat

Hei og velkommen.

Husk at du ikke har lov til å eie våpen før du er 18 så den pistolen du har eies av din far/mor til du blir 18.

Våpen info får du ikke før du blir 18 eller foreldrene dine møter opp på spill med deg og får infoen.
De må også møte opp første gangen for å skrive under skjema og for å slå av en prat Smile ( Dette er nok kanskje bare jeg som "krever" men jeg foretrekker å snakke med foresatte før man får spille så lenge man er under 1Cool.

Skulle det være noe mer du lurer på får si bare si ifra Smile
Do not regret growing older.
Its a privilege denied to many.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:    Vis Forrige Tema : Vis Neste Tema  
Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Rekruttering og informasjon Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet