18 års aldersgrense!

Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    softguns.info Forum Hovedsiden -> Kjøp av airsoftvåpen og utstyr
Av Innlegg
SoftFlora
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 12 Sep 2006

InnleggSkrevet: Man Okt 30, 2006 7:52 am    Tittel: 18 års aldersgrense! Svar med Sitat

ALDERSGRENSE: Det er f.o.m. 01.09.03 vedtatt 18 års aldersgrense for kjøp og bruk av airsoftvåpen i Norge. Dette er en aldersgrense Norges Airsoft Forbund har jobbet med i lengre tid. Det er derfor ulovlig å eie, bruke eller kjøpe softguns for personer under 18 år. Personer under 18 år vil derfor ikke få hjelp av medlemmer på dette forumet til å skaffe seg softgun våpen da dette er i strid med norsk lov. Dette omfatter også all hjelp til hvor man skaffer seg våpen, ikke bare kjøp og salg her på forumet, og spesifik informasjon som beskriver spørsmål av typen "hvilket våpen bør jeg kjøpe" og "jeg har problemer med våpenet mitt".
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:    Vis Forrige Tema : Vis Neste Tema  
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    softguns.info Forum Hovedsiden -> Kjøp av airsoftvåpen og utstyr Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet