Skar leir

Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Arrangementer - scenario
Av Innlegg
MrFoss
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 08 Jun 2010

InnleggSkrevet: Ons Nov 07, 2012 2:08 pm    Tittel: Skar leir Svar med Sitat

Jeg og mathias kommer nok til å prøve å ta kontakt med komunen angående et spill der. Det har blitt forsøkt før så har ikke store forhåpninger.

Før jeg tar kontakt venter jeg på litt info om den dialogen som har blitt holdt før.

Litt om stedet:

Lokasjon:
http://maps.google.no/maps/ms?msid=207430370684438931610.00047be1955ab2c8cd3fd&msa=0&ll=60.027429,10.777719&spn=0.001191,0.003232
Leirens historie:
http://no.wikipedia.org/wiki/Skar_leir

Trolig riktig kontakt person er funnet. Ingen ta kontakt på eget initiative, er viktig at vi har en ryddig dialog. Om noen ønsker å ta kontakt i stede for meg gi beskjed i denne tråden.

http://www.eiendoms-og-byfornyelsesetaten.oslo.kommune.no/prosjekter/article123538-5498.html

Ser at noen av byggningene er værnet så er trolig nei. Derimot så kan dette være et forslag til hvordan vi kan lete opp bra områder å spille på. Kanskje starte en del med områder og progress på å få bruke de.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Joakim-G_R
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 13 Mai 2011

InnleggSkrevet: Ons Nov 07, 2012 8:11 pm    Tittel: Svar med Sitat

bare hyggelig.... Razz
Shorty85
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 21 Okt 2010

InnleggSkrevet: Tor Nov 15, 2012 2:03 pm    Tittel: Svar med Sitat

Har det skjedd noe her??

Fenris

Systema PTW M4 CQB
TM 1911 meu
G&P M4 MOE
Til Toppen
MrFoss
Løytnant
Løytnant

InnleggSkrevet: Tor Nov 15, 2012 9:21 pm    Tittel: Svar med Sitat

Venter på et svar fra olaman. Har ikke stresset med det fordi onskapens hotell fortsatt var på banen, men kan purre litt nå.
olaman
Løytnant
Løytnant

Ble Medlem: 04 Sep 2008

InnleggSkrevet: Tor Nov 15, 2012 10:53 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg skal purre videre!

Sjekk ut sidene våre! Wink
www.thenorsemansgear.com
www.facebook.com/Hestehovkompaniet
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger
Delta-
Menig
Menig

Ble Medlem: 07 Sep 2008

InnleggSkrevet: Man Des 10, 2012 1:00 am    Tittel: Vedr Skar Leir Svar med Sitat

Hoit - vil informere at på vegne av NASF har jeg jobbet med Oslo kommune om bruk av Skar Leir til "nasjonalt spilanlegg, sør norge" nå i snart 2 år der NASF fikk nei på Skar Leir og ble tilbudt bygg på nedlagte Dikemark sykehus men pga helsefare(muggsporer) i ventilasjonsanlegget og at Helse Sør har avdeling for psykriatiske pasienter i nabobygget som jeg oppdaget og Oslo kommune ikke hadde tenkt på det bygget så valgte jeg på vegne av NASF å takke nei til bygget ved Dikemark.

Man tok opp spørsmålet vedr Skar Leir nå i vår 2012 og nå har byrådet fattet handlingsplan - budsjett for 2013 så vil jeg ta ny kontakt med ansvarlig i Oslo kommune på vegne av NASF vedr avtale om bruk av Skar leir...

Som man har skrevet i dette topicet tidligere - sitat:
Jeg og mathias kommer nok til å prøve å ta kontakt med komunen angående et spill der. Det har blitt forsøkt før så har ikke store forhåpninger.

Før jeg tar kontakt venter jeg på litt info om den dialogen som har blitt holdt før. Sitat slutt..

Håper at dette ikke blir en konflikt ut av dette, det har skjedd tidligere at to like aktiviter har forsøkt å få samme område, resultatet at man har mistet muligheten for å kunne benytte anlegget...

Hilsen Delta - varamedlem styret NASF
Til Toppen
MrFoss
Løytnant
Løytnant

InnleggSkrevet: Man Des 10, 2012 1:22 am    Tittel: Svar med Sitat

Nei har drøyd med å ta kontakt fordi, det var lagt inn så mye innsatts fra før. Sendte pm til Olaman om at de som stod for det kan godt få lov til å ta seg av søkingen om det fortsatt jobbes mot spill. Er helt enig i at det burde bare vær en kontakt person. Gi beskjed om det trengs noe hjelp.

Håper jeg at det er muligheter for at Scak medlemmer får delta på et eventuelt arrangement som holdes.
Vis Innlegg fra:    Vis Forrige Tema : Vis Neste Tema  
Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Arrangementer - scenario Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet