SCAK og Hyperion

Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Sludder og Vås (alt mulig)
Av Innlegg
Budd
Menig
Menig

Ble Medlem: 07 Mai 2013

InnleggSkrevet: Tir Des 08, 2015 3:05 pm    Tittel: SCAK og Hyperion Svar med Sitat

For de som ikke vet hva hyperion er:
Hyperion (Norsk forbund for fantastiske fritidsinteresser (n4f)) er en støtteorganisasjon for barne og ungdomskultur. Hvis man har en forening som driver med basicly noe annet en sport og musikk kan man melde seg inn og få penger hvert år for alle medlemmer under 26.

Jeg så at SCAK har valgt å melde seg inn i Hyperion. Og i den forbindelse lurte jeg på hva man blir å bruke penger på. Blir det også noen endring i kontigent? Personlig som fattig student syns jeg kontigenten på 350 kr er ok men kunne helst vært lavere (er med andre ord ikke heelt fornøyd men men) men om man har en lavere kontigent kunne det ført til medlemsvekst som igjen fører til økt støtte fra Hyperion. Kunne man delt opp kontigenten i under og over 26 eller blir det feil?

I tillegg er vi over 20 medlemmer under 26? Med den nye fordelingen av midler er det en kjempefordel å være over 20 støttegenererende medlemmer da man får mye ekstra støtte.

SCAK bør også se på muligheten til å arrangere kurs i forbindelse med Studieforbundet næring og samfunn. Har man utgifter kan man få så mye som 1200 kr til hva en man driver med. Hvert spill kan fint rapporteres inn som kurs under flotte kategorien "Rollespill personlig utvikling og friluftsliv" Har man utgifter (f.eks. leie) slenger man det inn her og så kjøper man noe ekstra stæst hvis det ikke er nok. Dette gir også 5 ekstra poeng i hyperions støtteutregning.

Tanker?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:    Vis Forrige Tema : Vis Neste Tema  
Start Nytt Tema   Svar på Tema    softguns.info Forum Hovedsiden -> Sludder og Vås (alt mulig) Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet